Saturday, May 24, 2008

ORIGINAL POST...(NOT taken from ubanhair.blogspot.com)

hellyo...
ABG here...updating another ORIGINAL POST..

Haflah & Family carnival day.
Waa..Berkali-kali aku dengar name HARMUNI.This year's carnival was better than last year's carnival as it didnt rain. But first of all, Haflah. Pagi-pagi da kene pressure. Script lepas da print, ade salah. Print lagi. Repeated printing dalam 7 kali. Laserjet babe. Abe main shredder. hehe.Haflah start pukol 9++. Bawah kemah cukup memanaskan. Pulak tu kene pakai blazer. Naik turon stage, bukan utk mek hadiah tapi MC, lagi memeluhkan. After Haflah, gi makan Nasi Ayam free. Lepas tu kene buat kerje. Transfer beras, gula kasar, minyak, dengan santan cap HARMUNI kat stage carnival. Then jalan-jalan. Gi teman Hafidz buat Gingerbread Man die. Abe aku sorang yang kene layan Hafidz. (Yang lain sme ade kerje.) Nak balloon la ape la. Nak buat Gingerbread Man pn malu. Maklumlaa...haha.Zuhur da masuk. Azan kedengaran. Dewan maseh penuh. Ade pakcik ni da tanye mcm mane nk solat. Aku nak microphone. Da dapat, da halau sume da. Solat. Pakcik tadi tu qamat. Then dabes, anak pakcik tu dudok sebelah aku. Aku mcm kenal, tanye ah, 9, 7 4 ape?? Haha. Code babe.Kk da. Then jage games stall ganti Takzim. Sekejap je. Then gi jage stall air. Si Amal tanye question sameee je. Bah nak pilih air pn susah. Suro Amal pass on a message. Tipu siket ah. Then Naufal dgn Abu suro belikan pape makanan. Aku dgn Hafidz da beli sume, gi kacau budak Ihsan jap. Beli waffle dgn berlambak-lambak barang and toppings. Honneh naik fed-up. Then ade delivery sampai- Gingerbread Man with a 'H' on it & a message. Aku tersenyum tgk message tu. Rupenye, die percaye message yang aku suro Amal pass tu. Thanks btw.Lepas tu, carnival dabes, tapi makanan belom. Habeskn coupon yang Zaimah bagi (credits to Zaimah). Then Mais ajak balik, tknk ah, nnt kene stalk. haha. Then told her yang adek die maybe bilang bapak die what happened. Then solat Asar, balik.-Time aku tengah post this post, Mais, together with her cute adek, picit bell. Hahaha. Not to stalk but to bagi baju PE yang aku suro amekkn. Thank Mais. Haha. Da, nak sarapan. Lapar.
Baik hati Harmuni.

signing off wif an ORIGINAL POST..
ABG...

0 comments: